loading...
طراحی طلا و جواهر
طراحی طلا و جواهر بازدید : 5 پنجشنبه 18 شهریور 1400 نظرات (0)

Necklace Size Chart

خرید یک گردنبند جدید هیجان انگیز است اما قبل از عجله در خرید مهم است که نه تنها ظاهر آویز بلکه طول زنجیر را در نظر بگیرید. لازم است طول زنجیری متناسب با عواملی فراتر از لباس و سبک شخصی شما در نظر گرفته شود. گردنبندها یا زنجیرها دارای طول استاندارد صنعت هستند. پنج طول مختلف برای خانمها و چهار طول برای آقایان. این راهنمای مفید به شما کمک می کند تا طول مناسب گردنبند را به بهترین شکل به نمایش بگذارید ، جواهرات شما را به بهترین شکل به نمایش بگذارد ، بهترین ویژگی های شما را برجسته کند ، متناسب با نوع بدن شما باشد و صورت شما را قاب کند. وقتی به درستی پوشیده می شوید ، جواهرات می توانند مردم را به سمت بهترین دارایی های شما سوق دهند و توجه شما را به ویژگی هایی که ترجیح می دهید خود را نشان ندهند ، معطوف کنند. عواملی که باید هنگام انتخاب طول زنجیر گردنبند خود در نظر بگیرید. اولین قدم این است که بدانید طول گردنبندهای مختلف چه برای مردان و چه برای زنان بر روی بدن قرار می گیرد. این به شما کمک می کند که کدام طول زنجیر را می خواهید.

طول استاندارد گردنبند برای خانمها

گردنبندهای زنانه به طور استاندارد در طول های یک اینچ به فروش می رسند. این مطلب را دنبال کنید تا بدانید که هر طول گردنبند روی بدن متوسط زنان قرار می گیرد.

گردنبند 14 " مانند یک چوکر متناسب است و کامل به دور گردن می پیچد.

گردنبند  16 " کاملاً مانند یقه به دور پایه گردن می افتد. روی یک زن ریزنقش به راحتی به دور گردن آویزان می شود و دقیقاً به استخوان یقه می افتد. در زنان با سایز بزرگتر ممکن است بیشتر شبیه چوکر باشد.

گردنبند 18 " یک انتخاب معمول برای خانمها که به زیبایی بر روی استخوان یقه نشسته است.

گردنبند 20 " درست در زیر استخوان یقه قرار می گیرد.

22 " گردنبند در بالای نیم تنه یا درست بالای آن آویزان می شود

طول استاندارد گردنبند مردانه

این راهنما را دنبال کنید تا ببینید که طول های مختلف زنجیره درمردان  اندازه متوسط قرار می گیرد.

گردنبند18 "   اینچی در قسمت پایه گردن قرار می گیرد (برای اندازه های کوچکتر گردن).

گردنبند 20 " به استخوان یقه می رسد (رایج ترین طول برای مردان متوسط).

گردنبند 22 اینچ چند سانتی زیر استخوان یقه آویزان می شود.

گردنبند 24 " درست بالای جناغ می رسد.

انتخاب طول گردنبند مناسب برای بدن خانم ها

گردنبند مناسب می تواند هر لباسی را به هم نزدیک کند و نقطه کانونی بدن یک زن باشد. بنابراین مهم است که در نظر بگیرید که چگونه طول گردنبند از بدن شما تعریف می کند. هنگام انتخاب طول صحیح زنجیر برای گردنبند ، مهم است که ویژگی هایی مانند گردن ، قد ، نوع بدن و فرم صورت را در نظر بگیرید.

اندازه گردن

در صورت امکان ، قبل از خرید هر نوع گردنبند و مهمتر از همه چوکر ، برای اندازه گیری گردن خود وقت بگذارید. ساده ترین راه برای اندازه گیری گردن این است که به آرامی یک نوار اندازه گیری نرم بگیرید و آن را از نزدیک به دور گردن بپیچید. اندازه گیری گردن شما هر اندازه باشد ، دو اینچ به آن اضافه کنید و برای چوکرهایی که اندازه آنها معمولاً 16 اینچ است ، یک طول راحت است. چهار اینچ به آن اضافه کنید و این برای آویز یا گردنبند اسم بسیار مناسب است که معمولاً روی یک زنجیر 18 اینچی برای خانمها بسته می شود. چوکرها برای افرادی که گردن بلند دارند بهترین عملکرد را دارد در حالی که افراد گردن کوتاه بهتر است از آن دور بمانند.

قد

قد شما یکی دیگر از عواملی است که باید هنگام انتخاب زنجیرمناسب گردنبند نوع بدن خود در نظر بگیرید. زنان زیر 5'4 "در طول گردنبندهای 16 تا 20 اینچی بهترین ظاهر را دارند. یک گردنبند بلند تمایل به غلبه بر یک قاب کوچکتر دارد. زنانی که بین قد 5'4 "تا 5'7" دارند می توانند گردنبند با هر طولی استفاده کنند. زنان بلند قد که 5’7 اینچ یا بالاتر هستند می توانند از هر گردنبندی با طول بلند استفاده کنند. گردنبندهای به سبک زنجیر بلندتر به دلیل برجسته بودن یک قاب بلند ، در زنان بلند قد بهتر به نظر می رسند.

نوع بدن

از نظر گردنبند ، به یاد داشته باشید که چشم افراد در نقطه ای از پایان گردنبند شما متوقف می شود ، بنابراین اگر نمی خواهید آن قسمت را به آن قسمت نگاه کنند ، از گردنبندهایی که در آنجا ختم می شوند جلوگیری کنید. برای زنانی که نیم تنه کمتری دارند ، یک زنجیر نازک بلند یا زنجیرهای لایه ای طولانی بهترین انتخاب به نظر می رسد. از نوع گردنبندی که در زیر خط سینه قرار می گیرد ، باید توسط زنان چاق اجتناب شود زیرا این گردنبند طول به درستی آویزان نمی شود. در عوض ، گردنبندی را امتحان کنید که کمی بالاتر از بدن قرار دارد ، مانند گردنبند 18 تا 22 اینچی.

شکل صورت

یکی دیگر از اهداف گردنبندها به غیر از لوازم جانبی این است که در واقع به قاب بندی صورت شما کمک می کند. همانند نوع بدن ، یک گردنبند می تواند به شما کمک کند تا قوی ترین ویژگی های صورت خود را برجسته کرده و نحوه درک چهره شما توسط دیگران را تغییر دهد.

زنانی که صورت گرد دارند نباید از گردنبندهای کوتاه یا چوکرها پرهیز کنند زیرا باعث گرد شدن صورت وی می شوند.

کسانی که صورت بیضی شکل دارند می توانند از هرگونه مد گردنبند استفاده کنند زیرا تقریباً می توانند از هر شکل ، طول یا نوع گردنبندی استفاده کنند.

برای کسانی که صورت بلندی دارند و ممکن است بخواهند شکل صورت خود را گشاد و نرم کنند ، باید گردنبندهای کوتاه تری بزنند. گردنبندهای کوتاه و گرد از افزودن طول جلوگیری می کنند. به دنبال گردنبندهای چوکر و پرنسس باشید که اندازه آنها بین 16 "- 18" باشد.

صورتهای قلبی شکل با چوکرها یا هر گردنبند کوتاه بسیار زیبا به نظر می رسند زیرا توهم کامل بودن ایجاد می کنند و چانه باریکی را متعادل می کنند.

انتخاب گردنبند مناسب شبیه خرید یک شلوار جین مناسب است. مهم است که در نظر بگیرید که چه چیزی نوع بدن شما را به بهترین شکل جلوه می دهد و نباید صرفاً براساس آنچه در حال حاضر رواج دارد ، خرید کنید!

انگشتر: سایزبندی می‌تواند به دلیل طراحی و… متغیر باشد. جدول زیر استانداردهای بین‌المللی اندازه‌های انگشترها را نشان می‌دهد.

دستبند: طول یک دستبند برای خرید با اندازه مچ دست  استفاده کننده آن و اندازه مهره‌ها در دستبند تعیین می‌شود. مهره‌های بزرگ‌تر به معنای آن است که دستبند باید طولانی‌تر باشد تا به راحتی بر روی مچ دست قرار گیرد. به طور متوسط، دستبند متعارف 7.5 اینچ طول دارد. دستبندهایی با مهره‌های بسیار بزرگ می‌توانند 8 تا 9 اینچ طول داشته باشند. سایزهای مچ برای دستبند عبارتند از؛

کوچک: 6 اینچ، 15 سانتی‌متر

متوسط: 6.5 تا 7 اینچ، 17 سانتی‌متر

بزرگ: 7.5 اینچ، 18 سانتی‌متر

در این وب سایت محصولاتی چون گردنبند، گوشواره، دستبند، انگشتر، گل سینه، پابند، دکمه سردست و ... را خواهید دید. که تمام این محصولات طلا توسط جواهری آذرین طراحی و ساخته شده است. پس طلای به سلیقه خودتون را براحی سفارش دهید. در این سایت برای تمام سلیقه های مختلف (آقایان، بانوان) و همین طور مصارف متفاوت (روزمره، میهمانی) محصولات متنوعی را خواهید یافت. شما می توانید زیورآلاتی از جنس نقره، تیتانیوم، استیل و برنز را با اطمینان از تضمین بهترین قیمت، در هر کجای ایران که هستید آنلاین بخرید . این گروه با مجموعه ای از محصولات برندهای مطرح چون کالوین کلاین (Calvin Klein)، سواچ (Swatch)، پیر کاردین (Pierre Cardian)، اسپیریت (Esprit)، لوتوس (Lotus) و همچنین دست سازه های ایرانی چون ناردونه کار خود را شروع کرده است و از پیشنهادهای شما برای افزودن عنوان های تازه به این گروه استقبال می شود.

منبع: http://jawaherdesigner.ir/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 72
  • بازدید کلی : 107